Každí správná firma má spoustu reklamních předmětu od běžných propisek a klíčenek až po textilní tašky, kšiltovky, batohy nebo krabičky na svačinu. Na každý typ produktu a na každý materiál je vhodný jiný druh potisku pro dosažení dokonalého a ostrého vzhledu obrázku. Nemusí se jednat jen reklamní předměty, ale také o personalizovaný tisk, který lze použit jako velmi trefný dárek pro blízkého.
Jak jsem již zmínila, tak není pouze jeden druh tisku. Výběr toho ideálního záleží na mnoho aspektech. Pojďme se podívat na druhy potisků https://www.promodarky.cz/druhy-potisku/:
Výšivka
Tuto techniku využíváme u jakýkoliv textilních materiálů. Lze vyšít vícebarevné motivy různých velikostí a designů. Používá se na produkty jako jsou ručníky, deky, čepice, trička nebo tašky. Zkrátka vše, co lze upevnit na vyšívací stroj. Významnou výhodou je téměř nesmrtelnost. Vyšité potisky vydrží velice dlouho a časem se nedeformuje.
Ražba
Tato technika se provádí za tepla. Horká lisovací raznice se pomocí tlaku vtlačí do kůže nebo do imitace kůže. Výsledkem je oražený vzor. Je možné přenášet metalickou nebo pigmentovou povrchovou úpravu. Vytvoří se tedy barevný motiv. Jak je již naznačeno, operuje se zde s kůží nebo s její imitací. Výrobky, kde se používá ražba, jsou klíčenky, diáře, poznámkové bloky nebo peněženky.
Laser
Jedná se o velice precizní metoda s dlouhotrvajícím výsledkem. Laserový paprsek vypálí požadovaný motiv do tvrdých povrchů. Jako materiál lze použít kov, ale také dřevo, kůži, imitaci kůže nebo i sklo a korek. Výsledek bývá decentní, přesný a elegantní. Touto technologií zdobíme kovová pera a propisky, klíčenky, dřevěné podložky, vizitkáře.
Doming
Pro mnohé z nás nic neříkající název, synonymem je tzv. 3D etiketa. Technologie spočívá v aplikaci čiré pryskyřice na vytisknutou nálepku. Vrstva pryskyřice tak vytváří hloubku a ochranu s prostorovým 3D efektem. Konečný produkt je lesklý, stálý a velice odolný proti vnějším vlivům. Kde se tato metoda využívá? USB flash disky, klíčenky, pera.