My starší jsme zažili doby, kdy jsme řešili dilema, zda po setmění zůstávat doma nebo to risknout a vyjet na silnici se špatně osvětleným, případně dokonce neosvětleným vozem. Ti, kdo vyjeli, riskovali nehodu, pokutu a další problémy, ale vesměs si jednoduše nemohli pomoci. Protože už dříve, než vstoupili do prodejny Mototechny, dobře věděli, že se jim na otázku, zda mají žárovky do reflektorů u auta, dostane klasické odpovědi „nemáme“, „nevedeme“, případně „zkuste to za týden“ nebo „ptejte se“.
Tehdy prostě bylo nedostatkové kdeco. A když řidiči jezdit museli, nezbývalo jim, než to risknout.
Ovšem ty doby už jsou minulostí. Dnes už se nelze vymlouvat na to, že světelné zdroje nejsou k sehnání, protože se jich všude nabízí dost a dost. A spíše než dilema nad tím, kde by se snad daly autožárovky sehnat, řešíme otázku, pro který typ se rozhodnout.
Protože dnes už se dá do reflektorů u aut namontovat kdeco. A co žárovka nebo ‚žárovka‘, to jiná nejen cena, ale i kvalita a hora dalších parametrů, v nichž už se nejednou laik ani není schopen pořádně zorientovat.
A proto už tu máme různé rádce, kteří nám doporučují pořídit si do vozidel právě to či ono. A ti zřejmě nejmoudřejší z podobných rádců a znalců doporučují používat osram night breaker unlimited h7. A to logicky proto, že jde o zdroje světla nabízející ve srovnání s konkurencí přece jenom i něco navíc.
Osram Night Breaker Unlimited H7jsou autožárovkami nabízejícími kupříkladu až o dvacet procent bělejší světlo, než jaké poskytují standardní halogenové žárovky, vydávají optimální světlo umožňující více času na reakci na vše, co se může přihodit. Světelný kužel vydávaný těmito žárovkami dosahuje až o čtyřicet metrů dál, než jak je tomu u standardních zářivek, což výrazně zvyšuje naději na řidičovu včasnou reakci.
Tyto žárovky s poutavým designem v sobě ukrývají odolná vlákna snášející vyšší zatížení a stejně jako i ony samy je i jejich modrobílé jasné světlo atraktivní a nepřehlédnutelné.
A o to přece jde především.